- 03-08-11
- НОВ ЮБИЛЕЕН КАТАЛОГ
Уважаеми клиенти,
Предстои издаването на нов юбилеен каталог „10 години Офис Експрес”. В него ще откриете:
- актуален, нов асортимент
- нови, по-добри цени
- избрани продукти, с подобрено съотношение цена-качество
Екипът на Офис Експрес работи усилено по договаряне на по-добри цени и откриване на атрактивни оферти, с който да оптимизираме Вашите разходи през следващата година.
В тази връзка е възможно през м. август да възникнат замени на някой артикули със сходни по качество и цена заместители. Всяко предложение за замяна ще бъде съгласувано с Вас.
Всичките ни усилия са насочени в посока на оптимизиране на разходите и повишаване на продуктовите ползи за Вас.
Вашите разходи за офис консумативи ще срещнат по-добра стойност
с новия каталог на Офис Експрес.
Искрено ваш:
Екипът на Офис Експрес
- 01-06-11
- Office Express стана златен партньор на НР
Юни 2011, София
След успешно преминати търговски и технически обучения, Office Express стана златен партньор на НР и постигна най-високото ниво на сертификация в България. Освен на компетентни съвети за цялата продуктова гама на НР, клиентите на Office Express вече могат да разчитат и на техническа консултация. Решенията на НР в областа на печата и технологиите са предназначени както за бизнес, така и за домашни потребители.
За НР
HP създава нови възможности, позволяващи на технологията да има значително влияние върху хората, бизнеса, държавните органи и обществото. Най-голямата технологична компания в света НР предлага обширно портфолио в областта на печата, персонални компютри, софтуер, услуги и IT инфраструктури, обединени от облака и свързаността, което създава безпроблемно и сигурно преживяване в днешния свързан свят. Повече информация за HP (NYSE: HPQ) е достъпна на http://www.hp.com/bg.
- 07-06-10
- Световният лидер в търговията с офис оборудване ...
АМЕРИКАНСКАТА OFFICE DEPOT СТЪПИ В БЪЛГАРИЯ
Световният лидер в търговията с офис оборудване избра Office Express за стратегически партньор у нас
НАЙ-ГОЛЯМАТА КОМПАНИЯ за търговия с офис консумативи - американската Office Depot, подписа стратегическо споразумение с Office Express.
Office Express е втората по големина в България за продажба на офис консумативи, техника и мебели с приход от 19,1 млн. лв. за 2008 г. и е лидер в каталожната търговия.
На този етап партньорството между двете компании ще е в сферата на търговията и маркетинговата им дейност. Office Express ще обслужва в България международни фирми, които работят с американския є партньор в другите страни и имат стратегически договори. Компанията ще попълни асортимента си с продукти, предлагани от Office Depot, и ще може да оптимизира някои доставни цени благодарение на по-големите обороти.
Office Depot е в топ 500 на най-големите компании в света според класацията на сп. Fortune. Фирмата има годишен оборот от 15,1 млрд. долара и около 49 хил. служители, продава директно или чрез партньори (в т.ч. Office Express в България) в 48 държави. Обслужва клиентите си в 1700 магазина, топ каталози и електронна търговия.
Акциите на Office Depot се листват на Нюйоркската фондова борса под символа ODP и са включен в индекса S&P 500.
"Бизнесът с офис консумативи в България е окрупнен. На пазара оперират четири компании и това оправдава интереса на големите играчи.
Партньорството с Office Depot ще ни помогне за конкурентността и оптимизирането на бизнеса като цяло. Office Express ще има по-голяма покупателна сила, по-стегнато портфолио и по-високи стандарти при обслужването на корпоративни клиенти. Стъпването на лидера в бранша на нашия пазар със сигурност ще направи бизнеса по-предизвикателен, а от това най-много ще спечелят клиентите", коментира Диана Нанкова, маркетинг директор на Office Express.
Published on списание МЕНИДЖЪР (http://www.manager.bg)
- 23-03-10
- Office Depot стъпва в България чрез Office Express
http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2010/03/19/875940_purvo_priiateli_posle_i_poveche
Трима синеоки мъже влизат в огромната сграда на Office Depot във Венло, Холандия. Първото нещо, което виждат, е контрастът - мащабна сграда на фона на миниатюрното градче. Второто - посреща ги гостоприемен надпис: Welcome Mr Nankov from Office Express.
Близо година по-късно топлият прием вече е прераснал в нещо повече - Office Depot и Office Express са партньори в бизнеса, а на по-късен етап могат да станат и съдружници.
Американската компания за търговия с офис оборудване, която е една от трите най-големи на световния пазар - Office Depot, стъпва в България чрез споразумението си за партньорство с местната Office Express. Българската фирма е собственост на двамата братя от Варна - Николай и Генадий Нанкови. Двете компании са подписали договор за сътрудничество, съдържащ ясно описани сфери на съвместната им дейност. До него се е стигнало след около година на разговори, анализи и проучване на пазара, разказа Юлиян Милев от консултантската компания Entrea Capital, която ръководи процеса по структуриране на партньорството от страна на Office Express.
Първа стъпка
Засега партньорството между двете компании ще е в търговската и маркетинговата им дейност. Office Express ще може да обслужва в България международни фирми, които работят с американския й партньор в другите страни и имат стратегически договор. Това са около стотина потенциални нови клиенти, каза маркетинг директорът на българското дружество Диана Нанкова. Компанията ще попълни асортимента си с продукти, предлагани от Office Depot, и ще може да оптимизира някои доставни цени благодарение на по-големите обороти. Новият партньор ще помага с маркетингови инициативи, обучения на персонала и цялостно ноу-хау.
Споразумението между двете компании се приема за първа стъпка от едно бъдещо по-задълбочено сътрудничество, което може да завърши и с промяна в собствеността. Диана Нанкова обясни, че Office Depot има много ясно дефинирана структура във взаимоотношенията си с партньори. "Ние сме на първото стъпало. Следващото би било по-задълбочено партньорство в маркетинга, а след това договор за франчайзинг или джойнт венчър."
Българската компания всъщност сама е потърсила контакта с американската. "Подобно партньорство ще ни помогне да сме по-конкурентни и да оптимизираме бизнеса като цяло. Ще имаме по-голяма покупателна сила, по-стегнато портфолио и, разбира се - по-високи стандарти при обслужване на корпоративните клиенти", казва Нанкова.
Ползите са двустранни. Office Depot от своя страна получава достъп за своите продукти до един пазар, който е нов и непознат за американския представител. Както българския си партньор, американската компания е специализирана в каталожната търговия с офис консумативи, но и мебели и техника. Годишните продажби надвишават 16 млрд. долара. В същото време компанията от няколко години разширява присъствието си в Източна България и заявява намерения да се развие по-активно в региона.
"Очакваме партньорството ни да доведе до познаваемост на марките на Office Depot и до силно присъствие на българския пазар. Веднъж постигнати тези цели, ще изследваме бъдещите възможности и сфери на сътрудничество", коментира за "Капитал" Сабине Леферинг, която отговаря за новите пазари.
"Това е първата крачка, без която не може да бъде направена втората. После може да се премине към регионална експанзия", коментира и Юлиян Милев. Все още е рано обаче да се каже кога ще е това "после".
Бизнесът
Стъпването на Office Depot в България заварва един конкурентен пазар, на който има няколко големи играча.
През 2008 г. Office Express има оборот 19.1 млн. лв. и печалба от 690 хил. лв. Очаква се през миналата година бизнесът да е намалял с 16%. Причината е в намалялото потребление на офис мебели, които са главен източник на приходи.
Основните конкуренти на Office Express са веригата Office1Superstorе ("Кооперация Панда"), гръцката Plesio ("Плесио компютърс") и Classic 1 ("Меркуриус-София"), която си сътрудничи с другия голям световен играч - Staples. Четирите големи компании са направили общ оборот през 2008 г. от над 180 млн. лв. Отчетът на Office1Supersotre обаче е консолидиран и включва и международната дейност на компанията. Затова се смята, че от основния си бизнес четирите компании правят около 80 млн. лв. (за 2008 г.). Това го прави бизнес с малък или среден размер. Той обаче е любопитен, защото е окрупнен, и това оправдава и интереса на световните играчи към него.
През миналата година пазарът бележи сериозен спад, като той е най-голям при продажбата на офис обзавеждане. И тъй като намалелите продажби на мебели не може да се компенсират с продажбата на химикалки, целият пазар пада с повече от 20%. Причината е, че всички компании през миналата година се стремяха да съкращават разходи, като това включва и средствата за офис оборудване и консумативи. По информация на Office Express има намаление при средната поръчка с около 30%, като в момента тя е 120-150 лв. на месец.
Търговията с офис консумативи е бизнес със сравнително ниска норма на печалба. Нормалните нива са около 4-6%, а ако нормата на печалба достигне двуцифрено число, тогава бизнесът е наистина успешен. Най-голямата конкуренция е в продажбата на хартия и тонери за принтери, където се правят големи обороти, но цените са близки до себестойността.
Това означава, че стъпването на голям международен играч ще направи пазара още по-предизвикателен. От което, както в повечето случаи се случва, печелят най-много клиентите.
от Зорница Маркова
в-к Капитал
- 09-12-09
- В процес на обучение
Успехът на компанията зависи изцяло от екипа, който стои зад нея. За да работят ефективно, хората трябва да са мотивирани и удовлетворени както от своята позиция, така и от отношението и действията на ръководството на фирмата. Ролята на ръководството е да се създаде точно такава среда и ситуации в компанията, в които служителите й да се самомотивират и развиват.
Най-важната поука, която Офис Експрес извлича от протичащия проект е, че чрез добавена стойност – обучения, се създава възможности за развитие на личноста и вътрешно удовлетворение. Офис Експрес винаги е инвестирала в обучения над съществуващия си екип. Чрез дейностите в проекта се осигуриха устойчиво надграждане над осъществените до момента обучения и с интензитета си, обученията се превърнаха като част от работната атмосфера.
Чрез проекта се предвижда висока степен на мултиплициране на резултатите от реализацията на проекта. Този ефект се отразява върху оформянето на фирмената политика в посока инвестиции в човешкия капитал, чиято възвръщаемост ще се състои в постигане на високи резултати от работата на служителите и в крайна степен се цели достигане по-високи годишни фирмени обороти. Вторият аспект на мултипликация е свързан със създаването и укрепването на добро партньорство с Дитерамб Консулт, което да продължи в бъдещи проекти за реализация на обучения на човешкия русурс.
Постигането на устойчивост на резултатите от проекта са основна и важна цел на проектното предложение. Придобитите нови компетенции от обучените заети лица ще повишат нивото на обслужване на клиентите, които за Офис Експрес Сървис ООД са в национален мащаб, и това от своя страна ще доведе до повишаване на ефективността на работния процес и финансовите показатели на фирмено ниво. По големите приходи на фирмата ще дадат възможност за периодични професионални обучения и реализация на фирмената политика за учене през целия живот. Така ще се осигури адаптиране и квалификация на персонала съобразно постоянно изменящите се изисквания на пазара и критериите, наложени от членството ни в ЕС. Постигането на устойчивост ще докаже реалната нужда от инвестиции в човешкия ресурс за достигане на устойчива и дългосрочна заетост и адекватни компетенции. Реализирането на проектните дейности ще бъде добър пример не само за Водещата организация, но и за останалите фирми на българския пазар.
Офис Експрес и Дитерамб Консулт продължават партньорската дейност и след приключване на проекта. През 2010 година се предвижда нови обучения с нови тематики. Обученията ще бъдат синтезирани в Годишен план на обучения за 2010 година, като се използва вече набрания опит от екипа по проекта за организирането им. Обученията ще бъдат самостоятелно финансирани, както й ще се търсят нови начини за финансиране от национални или европейски програми.
"Този документ е създаден с финансовата подкрепа на Оперативната програма "Развитие на човешките ресурси", съфинансиран от Европейския социален фонд. Цялата отговорност за съдържанието на документа се носи от Офис Експрес Сървис ООД и при никакви обстоятелства не може да се приеме, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Договарящия орган."
- 0800 1 80 80 - БЕЗПЛАТЕН ТЕЛЕФОН ЗА ПОРЪЧКИ |
- 0800 1 80 80 - БЕЗПЛАТЕН ТЕЛЕФОН НА КЛИЕНТА |