Сума 0.00 лв

Централен офис: София,
бул. История Славянобългарска 21
02/973 24 24

 
 
 

Office Express е модерна компания, лидер в доставката на офис консумативи, техника и мебели по каталог.

  • Мисията на Office Express е да оптимизира разходите на фирмите за офис консумативи, техника и мебели чрез удобна и лесна поръчка, спестяваща време и средства.
  • Главна цел на Office Express е да промени представата на клиента за бърза и лесна поръчка и да намали неговите разходи като му предлага всеки ден ниски цени и готови решения за офиса.
  • Стратегията на Office Express ефективно обслужва всяка група клиенти чрез различни дистрибуционни канали, разработени да бъдат максимално удобни за специфичните нужди на клиентите.

Основана през 2001г. , Office Express постави началото на индустрията за доставка на офис консумативи, техника и мебели в България. Само 5 години след започване на дейността си Office Express има:

  • над 350 служители
  • над 20 000 клиента в цялата страна
  • ръст в оборота над 85 % след първата година
  • стабилно 30 % увеличение на приходите всяка година
  • 8 каталога
  • централни офиси в София, Пловдив и Варна
  • 80 автомобила за обслужване на клиентите
  • 1000 изпълнени поръчки на ден

Днес Office Express се развива главно в 2 направления:

I. Office Express Delivery

II. Office Express Business service

I. Office Express Delivery

Общи условия

Настоящият уеб сайт и съдържащите се в него търговски предложения за продажба на стоки и услуги са насочени към юридически и физически лица – търговци и целят задоволяване на техните нужди в ежедневната им търговска и професионална дейност. Лицата не търговци, имащи достъп до настоящия уеб сайт и проявяващи интерес към определени стоки или услуги предлагани от Офис Експрес, могат да получат подробна информация за предлаганите стоки и услуги на безплатен телефон 0 800 1 80 80 за поръчки от цялата страна или в търговските центрове в страната.

Информация и цени

Екипът на Офис Експрес се старае каталогът и включената в него информация да е точна и актуална. Възможни са грешки и промени в цените и продуктите поради дългата валидност на изданието. При промяна в цените и характеристиките на артикулите ще бъдете уведомени по време на поръчката, за да имате коректна информация. Всички цени са без включен 20 % ДДС.

Условия на доставка

Офис Експрес извършва БЕЗПЛАТНА доставка по регламентиран график (виж тук).

В останалите населени места на страната доставката се осъществява с куриер за сметка на получателя. За повече информация: безплатен телефон 0 800 1 80 80, мтел 0888 13 80 80, глобул 0895 13 80 80.

ЛОГИСТИЧНА КАРТА НА ОФИС ЕКСПРЕС (изтегли от ТУК)

Начини на плащане

Наложен платеж

Заплащате стойността на поръчката на куриера в момента на получаването й. Заедно с поръчката получавате данъчна фактура и касов бон.

Банков превод

Този начин на плащане е възможен след сключване на договор с Офис Експрес Сървис АД. Обадете се на безплатен телефон 0 800 1 80 80, за да получите повече информация за условията на договора. Заедно с поръчката получавате фактура за плащане по банков път. Дължимата сума трябва да бъде преведена на Офис Експрес в договорения срок.

Отложено плащане

Този начин на плащане е възможен след сключване на договор с Офис Експрес Сървис АД.

Обадете се на безплатен телефон 0 800 1 80 80, за да получите повече информация за условията и възможностите за получаване на отложено плащане.

Офис Експрес предоставя възможност за обобщаване на всички направени през месеца поръчки и издаване на фактура в края на календарния месец. За повече информация: безплатен телефон 0800 180 80 или персоналния търговски представител.

Рекламации и връщане на стоки

Безплатен телефон за ракламации 0800 180 82. Рекламации относно липсващи количества и явни дефекти се предявяват в момента на доставка. При случаи на скрит дефект на стоката или несъответствие с обявените характеристики имате право да предявите рекламация в едноседмичен срок от датата на фактурата. Вследствие на рекламацията може да получите отстраняване на дефекта, замяна на продукта или получаване обратно на заплатената сума. Рекламираната стока следва да се върне в оригиналната опаковка заедно с придружаващата я документация. Поръчаната стока може да бъде върната в 7 дневен срок от получаването и неизползвана, в оригинална опаковка. При връщане на стоката Вие не дължите допълнителни обезщетения или неустойки.
Правото за връщане на стоки не се прилага в следните случаи:

  • за доставка на продукти, изработени съобразно изискванията на потребителя или по негова индивидуална заявка;
  • за доставка на стоки, които поради своето естество не могат да бъдат върнати или подлежат на бързо разваляне, или има опасност от влошаване на качествените им характеристики;
  • за доставка на програмни продукти, компютърни и принтерни консумативи, разпечатани от потребителя;
  • за стоки, повредени и/или променени след момента на получаването им;
  • за стоки, чиято оригинална опаковка е повредена или липсва. Не се счита за повредена опаковката, цялостта на която е била нарушена по начин, единствено позволяващ отделянето й от стоката.

Връщането на продукта става чрез куриерска фирма, за сметка на клиента или лично в един от офисите на Офис Експрес Сървис АД на адрес: София, ул. Резбарска 9; Варна, ул. Уста Кольо Фичето 17 или Пловдив, ул. Лев Толстой 2. Офис Експрес гарантира връщането на заплатената от потребителя сума, без стойността на куриерската услуга за връщането на продукта. Върнатата пратка трябва да е придружена от подписани копия на фактурата и стоковата разписка, които трябва изрично да се предадат на куриерска фирма срещу подпис.

Монтаж на мебели

Офис Експрес начислява такса в размер на 5% от стойността на мебелите, в случай на извършен монтаж при доставка.

Монтаж на столове и мека мебел

Монтажът на офис столове и мека мебел е безплатен в рамките на зона 1. Офис Експес доставя офис столове и мека мебел в зона 2, 3 и 4 в оригинална опаковка, без монтаж. (за Зона 1 и Зона 2 виж ЛОГИСТИЧНА КАРТА НА ОФИС ЕКСПРЕС (изтегли от ТУК))

Подаръци при поръчка

Подаръци при поръчка получават клиентите, които не ползват отстъпки от каталожните цени. Подаръците се обявяват периодично с промоционални брошури и важат до изчерпване на количествата или изтичане срока на промоцията. Не се комбинират с други оферти.

Гаранции и сервиз

Офис Експрес гарантира качеството и произхода на всички стоки включени в каталога при правилната им употреба. Гаранционното обслужване на стоките се извършва в оторизирани партньорски сервизи.

II. Office Express Business service

National division - обслужва фирми и организации с национални структури; Предлага на клиентите си предимството на индивидуалното обслужване, преференциални цени, доставки до всички офиси и клонове в цялата страна и контрол на разходи чрез единна система на разплащане.

Contract division - обслужва средни и големи фирми; Отнася се за всички клиенти, които имат договор за доставка на офис консумативи с Office Express. Тази договорна основа дава възможност на мениджърския състав да децентрализира поръчването на офис консумативи, като в същото време осъществява централизиран контрол на разходите си.

Government division - обслужва държавни и обществени организации.

ТЪРСЕНЕ ПО МАРКА
АБОНИРАЙ СЕ ЗА ГОРЕЩИ ОФЕРТИ
 
  • 0800 1 80 80 - БЕЗПЛАТЕН НАЦИОНАЛЕН ТЕЛЕФОН (за абонати на Виваком) |
  • 0888 13 80 80 - за абонати на Мтел |

  • 0895 13 80 80 - за абонати на Глобул